MĚSÍČNÍK O UMĚNÍ, ARCHITEKTUŘE, DESIGNU A STAROŽITNOSTECH

přihlášení

2008 říjen

Lekce 1. – Jak přežít vernisáž současného umění

Současné umění si s oblibou přivlastňuje marketingové a reklamní strategie korporací. Vychýlením jejich cíle, kterým je maximalizace zisku, chtějí tyto projekty zpravidla podvrátit nebo alespoň rozkrýt všeobjímající chobotnici lokálního i globálního kapitálu. Ponechme stranou, nakolik mohou být úspěšné. Náš záměr je opačný, což neznamená méně ambiciózní: využít osvědčenou metodu podprahové reklamy ve prospěch současného umění. Bez skrupulí před vás vytyčíme slogan UMĚNÍ JAKO ŽIVOTNÍ STYL! a osvědčenou metodou lifestylových časopisů vám dáme návod, jak si TO užít.



Uzavřený článek / Přihlašte se




Vážený uživateli, přístup k tomuto článku je umožněn
pouze předplatitelům časopisu Art+Antiques.
Přihlašovací údaje jsou zasílány společně s předplatitelskou ARTcard.